“Hoe je het ook wendt of keert: met klantbeleving kun je het verschil maken”, zei KSF-directeur Roel Masselink tijdens de opening van het event in het sfeervolle Gooiland Hotel in Hilversum. De KSF is de branchevereniging en de expert op het gebied van klantinteractie.
Hoe KSF-leden dagelijks het verschil maken met hun klantinteractie bleek ook uit het gevarieerde programma. Sonja Stalfoort inspireerde haar toehoorders met belangrijke lessen uit haar boek De klantenergieke organisatie en Ronald Nieuwenhuis vertelde in een vlammend verhaal hoe hij ervoor zorgt dat de klantenservice bij KPN divers en inclusief is. Ook het panelgesprek over medewerkers in het klantcontact leverde een paar mooie lessen op. Want waarom zetten we een medewerker eigenlijk niet aan de directietafel of bij het MT?
De ervaren schrijvers van Live Magazines legden de mooiste citaten vast, onze creatieve fotograaf maakte een fantastische beeldimpressie van de middag en onze producer bracht alles samen in een prachtig digitaal magazine.
De vereniging heeft als ambitie om in 2025 opinieleider te zijn in het vakgebied klantcontact. Daarom ligt ook de komende jaren de focus op kennisdeling. Het Live Magazines van het jaarcongres levert daar alvast een waardevolle bijdrage aan: wij zorgden ervoor dat de mooie inhoud van die dag niet verloren ging.