Natuurlijk, het is leuk om de foto’s nog eens terug te zien. De ‘impressie’-pagina’s van een Live Magazine worden altijd erg goed bekeken. Maar een goed inhoudelijk verslag van een geslaagde bijeenkomst is meer dan alleen sfeerbeheer. Het draait allemaal om contact.
lees verderOp een onconventionele manier de burger betrekken bij projecten: dat is waar Ferenc van Damme over vertelde bij een bijeenkomsten van waterschap Rijnland waar we voor de zomer aanwezig waren. Hij was positief verrast door het verslag van Live Magazines.
lees verderEen pen met je logo erop en een handig aantekenblok. Hm…, dat kan beter. Een aardige en vooral bruikbare ‘goodie’ kan meer zijn dan een leuke herinnering aan je event. Met een klein beetje moeite leg je een slimme relatie met je boodschap.
Jaarlijks bezoeken we met ons team van Live Magazines heel wat events. We lopen dan altijd met veel interesse langs de standjes van de organisatie en van de deelnemende partijen. Wat zijn de trends en de modes op het gebied van de goodies? En lukt het om de goodie te laten passen bij de uitstraling van de gever?
lees verderRichard Derks is de veteraan van de schrijversploeg van Live Magazines. Hij vertelt over de eerste keer dat hij meewerkte. De kick van het ‘live’ uitdelen van het vers-gedrukte magazine was onvergetelijk.
“Daar stond ik dan bij de uitgang, terwijl de mensen met hun goody-bag naar huis gingen. Naast me een doos met magazines. Zojuist afgeleverd door een koerier op een scooter, nog warm van de drukpers. Ik begon met uitdelen. ‘Kijk, u staat er zelf in!’ kon ik tegen de mensen zeggen. De uitdrukking op hun gezichten! Schitterend!”
lees verderAls het complete magazine aan het eind van de dag af is, staan onze opdrachtgevers én de bezoekers helemaal versteld. Hoe doen ze dat op zo’n hoog niveau in zo’n korte tijd? Dat is hecht teamwork, 10 jaar ervaring en het 1+1=3 effect van onze individuele kwaliteiten als ervaren professionals. En stiekem zijn we elke keer ook weer enorm trots op het resultaat.
lees verderWat ging goed? Wat kan beter? Gebruik de feedback van het team van Live Magazines om een nóg beter event te maken!
lees verderNatuurlijk. Het gaat om de inhoud. Het onderwerp waar je met je doelgroep over wil praten. De boodschap die je aan de buitenwereld wil vertellen.
Bij het maken van een Live Magazine richten we ons op de eerste plaats op die inhoud. Die moet stevig ‘staan’. Maar mensen bezoeken een event ook om heel andere redenen…
lees verderOp regelmatige basis is Live Magazines aanwezig bij het VO-congres van de VO-raad, dé jaarlijkse ontmoetingsplaats voor schoolleiders en directeuren in het voortgezet onderwijs. Communicatieadviseur Ingrid Janssen vertelt waarom ze Live Magazines weer uitnodigde.
lees verder