Welke momenten of sprekers maakten een diepe indruk op onze teamleden? Schrijver Willem Claassen trapt af en beschrijft welke spreker hem raakte.
lees verderWe moeten het nog even hebben over ChatGPT, je weet wel, die fantastisch goeie taalbot. Kunnen wij wel inpakken?
lees verderLive Magazines schoof aan bij de Meetup EHDS van het ministerie van VWS.
lees verder“Hm, al zeker sinds 2017. Of zelfs sinds 2015.” Marjolein Klaassen, senior communicatieadviseur bij Rutgers, probeert te reconstrueren hoe lang Live Magazines al over de vloer komt bij de evenementen die ze voor het expertisecentrum seksualiteit organiseert. Er is er net weer eentje achter de rug: een symposium over intimiteit en seksualiteit in de ouderenzorg.
lees verderEventmanager Dorien Exalto van de Klantenservice Federatie (KSF) is erg enthousiast over de verslaglegging van Live Magazines bij het KSF Jaarcongres. “Het is heel erg fijn dat ik mij na een lange congresdag niet meer hoef bezig te houden met het verslag. Het inzetten van Live Magazines zorgt voor gemak en service, want het wordt professioneel aangepakt. Dat Live Magazines onafhankelijk is, zie ik als een extra pluspunt.”
lees verderBij de eerste lockdown viel alles stil. Geen events meer, geen beurzen of inspiratiedagen. Voor de makers van Live Magazines viel veel werk weg. Hebben ze twee jaar met hun duimen zitten draaien?
lees verderNatuurlijk, het is leuk om de foto’s nog eens terug te zien. De ‘impressie’-pagina’s van een Live Magazine worden altijd erg goed bekeken. Maar een goed inhoudelijk verslag van een geslaagde bijeenkomst is meer dan alleen sfeerbeheer. Het draait allemaal om contact.
lees verderOp een onconventionele manier de burger betrekken bij projecten: dat is waar Ferenc van Damme over vertelde bij een bijeenkomsten van waterschap Rijnland waar we voor de zomer aanwezig waren. Hij was positief verrast door het verslag van Live Magazines.
lees verderEen pen met je logo erop en een handig aantekenblok. Hm…, dat kan beter. Een aardige en vooral bruikbare ‘goodie’ kan meer zijn dan een leuke herinnering aan je event. Met een klein beetje moeite leg je een slimme relatie met je boodschap.
Jaarlijks bezoeken we met ons team van Live Magazines heel wat events. We lopen dan altijd met veel interesse langs de standjes van de organisatie en van de deelnemende partijen. Wat zijn de trends en de modes op het gebied van de goodies? En lukt het om de goodie te laten passen bij de uitstraling van de gever?
lees verder